VERHUUR FEESTMATERIAAL

                       BELANGRIJKE INFO

 
 FEESTMATERIAAL   SPRINGKASTEEL   TENTEN   FEESTORGANISATIE   FOTO REALISATIE   ROUTE   INFO AANVRAAG   BELANGRIJKE INFO    JOBS

 

Belangrijke info:

 

 

- Ontsla u voor ιιnmaal van alle feestelijke nazorg en laat de afwas aan ons over.

 

- Wij garanderen u steeds een correcte levering en een goede service met producten van hoogstaande kwaliteit.

 

- De prijzen op de website en onze prijslijst zijn excl. BTW.

 

- Op het huurmateriaal wordt steeds een voorschot van 30% gevraagd. 

   Dit wordt in vermindering gebracht op de totaal factuur bij levering. 

   Het resterende bedrag na betaling van het voorschot dient betaald te worden bij levering. 

   Geen contante betaling = geen levering.

 

- Bij annulatie

   - 14 dagen voor levering wordt 30% van het huurbedrag aangerekend. 

   - 1 week voor de levering dient u 50% van het huurbedrag te betalen.

   - Wordt het gehuurde materiaal pas de dag zelf geannuleerd dan wordt het volledige bedrag in rekening gebracht

 

- Bijbestellen voor uw feest is mogelijk zolang de voorraad strekt.

 

- Gehuurde materialen mogen door de klant niet worden doorverhuurd of doorgegeven aan derden.  Dit is enkel mogelijk door officieel erkende verhuurders.

 

 

- Bij levering door ons worden er transportkosten aangerekend .  Deze worden uitgerekend met een navigatie-routeplanner (snelste route).prijs op te vragen

 

- Wij leveren op de plaats die u wenst.  In ons transport is 15 min. lossen bij levering en 15 min. laden bij afhaling inbegrepen.  Voor de bijkomende tijd ( langer  

   dan 15 min.) wordt een meerprijs aangerekend van € 30 / u per persoon.  (De levering en afhaling gebeurt steeds op het gelijkvloers).

 

- Alle horecamateriaal dient gesorteerd en per soort terug in zijn kisten te zitten zoals bij levering of afhaling.

   Bij niet sortering: + 0,05 €/st

 

- De gehuurde materialen dienen voor afhaling gesorteerd per soort dichtbij de laadplaats teruggezet te worden.

 

- Afhalingen van feestmateriaal is niet toegelaten met een open aanhangwagen of vrachtwagen.  Een gesloten aanhangwagen is wel toegelaten als het materiaal op 

   een goede en veilige manier wordt vastgebonden met touwen.  Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan, kunnen wij uw bestelling weigeren en een boete  

   aanrekenen van € 100 (excl. BTW).  Deze eisen gelden uiteraard ook voor het terugbrengen van het materiaal.

 

- Melding van schade na uw feest of evenement wordt niet langer aanvaard.  Eventuele schade moet voor de activiteit worden gemeld.

 

- Onze service staat 7d op 7d en 24u op 24u tot uw dienst.  U kunt ons steeds bereiken op volgend nummer 0476/ 26 19 82.

 

- Voor vragen, opmerkingen e.a. kan u ons contacteren via email of telefoon.

 

- De volledige lijst met voorwaarden ligt ter inzage op ons kantoor.

 

 

·        Openingsuren:

Ma            8.00 – 12.00 / 13.00 – 20.00

Di              8.00 – 12.00 / 13.00 – 18.00

Woe          8.00 – 12.00 / gesloten

Do             8.00 – 12.00 / 13.00 – 18.00

Vrij            8.00 – 12.00 / 13.00 – 18.00

Za              8.00 – 12.00 / gesloten

Zo             gesloten

 

Maak steeds een afspraak wanneer u iets wenst te bespreken of bezichtigen.

Dan hoeft u nooit lang te wachten.

      Na sluitingsuren is het ook mogelijk om een afspraak te maken.

 

  PARENOR weerlegt elke verantwoordelijkheid met betrekking tot deze website en de aangeboden informatie.

  PARENOR verzekert niet dat de informatie op deze website correct, compleet of actueel is.

  Alle informatie, producten en diensten op deze website kunnen fouten bevatten.

  De gebruiker wordt verzocht hiermee rekening te houden.